Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش خاص فرش خاص

فرش افشان کاشان

همه چيز در مورد فرش كلاريس

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

امروزه افراد زيادي به دنبال فرش هاي كلاريس مي باشند. چرا كه با قيمت مناسب و طرح هاي متنوع در تمام زمينه ها باعث شده افراد از خريد فرش هاي كلاسيك دست كشيده و به سمت فرش هيا كلاريس حركت كنند. فرش هاي كلاريس در دسته فرش هاي مدرن و فانتزي طبقه بندي مي شود. اگر به فروشگاه هاي فرش كلاريس مراجعه كنيد، تنوع بالايي از اين محصولات را ملاحظه خواهيد كرد. در ادامه اين متن به بررسي فرش هاي كلاريس خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

فرش كلاريس

اين محصولات در دسته هاي مختلفي بافته مي شوند كه شامل:

فرش كلاريس وينتيج يا كهنه نما

فرش كلاريس آشپزخانه

فرش هاي كلاريس فانتزي و مدرن

فرش كلاريس كودك

فرش كلاريس سه بعدي و... مي باشد.

يكي از مهم ترين ويژگي در فرش هاي كلاريس، الياف به كار رفته در فرش ماشيني مي باشد. كه از پلي اوژن كه نوعي نخ مرغوب بوده مي باشد. اين الياف ضد حساسيت بوده و هيچ چيزي را به خود جذب نمي كند. به همين دليل است كه در صنعت فرش ماشيني از اين محصول استقبال فراواني شده است.

در بين تمامي محصولات فانتزي و مدرن، فرش هاي كلاريس كيفيت بالا تري داشته و تراكم آن بسيار بالا مي باشد. اصولا شركت توليد كننده فرش كلاريس آن را با تراكم 3300 توليد مي كند. با افزايش تراكم در فرش هاي كلاريس باعث شده تا ظاهر فرش زيبا تر به نظر رسيده و رنگ ها دلنشين تر به نظر آيند.

اگر تا كنون فرش هاي كلاريس را از نزديك ديده باشيد مي دانيد كه سطح فرش بسيار لطيف مي باشد. كه همين امر موجب شده فرش كودك آن براي فرزندان شما پوششي مناسب براي بازي و فعاليت كودكانه آن ها باشد. همين دليل اين محصول هيچ گونه خطري براي شما نداشته و با خيالي آسوده مي توانيد از آن استفاده كنيد.

لازم به ذكر است كه در برخي محصولات فرش ماشيني فانتزي و مدرن، فرش پس از يك بار شستشو كيفيت و دوام خود را از دست داده از بين مي رود. اما در فرش هاي كلاريس اين مسئله ديده نمي شود. فرش هاي كلاريس الياف باكيفيتي داشته و به هميچ عنوان در برابر شستشو خراب نخواهد شد.

شايد تا كنون با اين اتفاق رو به رو شده ايد كه فرشتان پس از تا خوردگي يا رول كردن دچار چين خوردگي شود. ما به شما اين تضمين را مي دهيم كه اين مسئله به هيچ وجه براي محصولات فرش كلاريس رخ نخواهد داد.

ابعاد فرش كلاريس

از آنجايي كه فرش كلاريس تقاضاي زيادي را دارد در تمام ابعاد استاندارد همانند پادري، قاليچه، فرش 6 متري، فرش 9 متري و فرش 12 متري در حال توليد مي باشد. شركت بافت فرش هاي كلاريس به دليل فروش بالاي محصولات، فرش مورد پسند شما را بر روي ابعاد غير استاندارد توليد مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

اگر قصد خريد فرش هاي كلاريس را داريد مي توانيد با مراجعه به به سايت قالي كاشان محصولاتي با طرح و رنگ متفاوتي را ديده و طبق سليقه خود با كم ترين مبلف ممكن آن را سفارش دهيد. ارسال محصولات به سراسر نقاط ايران به صورت رايگان مي باشد.

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/20 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :

فرش طرح لايت چيست ؟

انواع طرح ها و نقشه هاي فرش هاي ماشيني را به سه دسته كلي طرح سنتي ، طرح كلاسيك و طرح مدرن تقسيم مي كنند اما اين تمام ماجرا نيست ودر دل هر دسته ده ها نوع فرش وجود دارد . طرح ها و نقشه هايي كه هر كدام در بين سليقه ايرانيان ، خانه ها و مكان هاي مختلف در هر نقشه از جهان جايگاه و جلوه خاصي دارند . در حال حاضر و در بازار امروز فرش و قالي تنوع محصولات به گونه اي است كه خريداران بي شك طرح هايي را پسند كرده و به اصطلاح دست خالي از بازار بيرون نمي روند . طيف موجود ميان طرح هاي سنتي تا مدرن سليقه پير و جوان را پوشش مي دهد .

 


فرش هاي مدرن ، جديد ترين طرح هايي هستند كه بر سطح فرش ها و قاليچه ها نقش مي بندند . جاي خالي اين طرح ها به حدي حس مي شد كه به محض ورود در بين مشتريان به فرشي پرفروش با عرضه و تقاضاي بالا بدل گشتند . فرش هاي ماشيني مدرن يا فانتزي ، انواع و اقسام مختلفي دارند از جمله فرش لايت كه به روزترين طرح در زمينه طرح هاي فانتزي است . فرش رنگ روشن و يا لايت ، طرح هايي را شامل مي شود كه بر فرش با ويژگي هاي خاصي كه فرش هاي ترك نام دارند نقش مي بندد . فرش هاي ترك نوع خاصي از فرش هاي فانتزي هستند كه ريشه در كشور تركيه داشته و با همان ظاهر و زيبايي در كارخانه جات ايراني و با كيفيت اين محصولات به توليد مي رسند . فرش هاي ترك به لحاظ ويژگي هاي بافتي و ظاهري كه در صدر آن ها رنگ روشن زمينه و به كارگيري طيفي از تركيب رنگ هاي روشن است ، باب خانه نوعروسان ، خانه هايي كه به تازگي مورد استفاده قرار گرفته اند و دكور شيك پسندان خواهد بود .

 


فرش لايت طرح ترك مي تواند به طرز عجيبي دكوراسيون را متحول نموده و زيبايي بي نظيري در فضا ايجاد كند . در ادامه مقاله با ما همراه باشيد تا بيشتر با فرش ترك آشنا شويد و اين محصول بي نظير را بر گزينه هاي خريد خود اضافه نماييد . 


انواع مدل هاي فرش ترك

فرش هاي توليد شده در كشور تركيه به لحاظ زيبايي و تنوع رنگ و طرح ، بسيار متنوع بوده و در طرح ها و نقش هاي زيادي توليد مي شوند . شايد دليل اصلي اين موضوع اين است كه كشور تركيه در مد و فشن حرف اول را مي زند خصوصا در طراحي پارچه و بافته هايي نظير فرش و قالي و قاليچه . فرش هاي ترك كه در چند سال اخير و تحريم محصولات ايراني توجه بازارهاي خارجي را به خود جلب كرده است ، توسط توليد كنندگان ايراني هم قابل توليد مي باشد . به عبارتي ايرانيان فناوري توليد فرش ترك را بدست آورده و تحت عنوان فرش لايت طرح ترك به توليد مي رسانند .

در نقشه فرش هاي ترك از طرح هاي اصيل استفاده نمي شود ، با وجود آنكه فرش بافي در تركيه از كشورهاي ايران و ارمنستان الگو گرفته شده است اما طرح هايي مانند طرح اسليمي در فرش هاي ترك به چشم نمي خورد . در عوض طرح هاي جديد و مدرن اصلي ترين نگاره ها در فرش ترك هستند . فرش ترك مدل ها و طرح هايي جديد و زيبايي دارد كه به لحاظ تفاوت فاحش با طرح هاي سنتي و كلاسيك موجود بر روي فرش هاي ايراني مخاطبان خاص خود را به سرعت پيدا كرده و به اصلي ترين و محبوب ترين كف پوش زير پاي اتاق كودكان و … تبديل شده است . به فرش هاي ترك به خاطر رنگ هاي روشني كه دارد فرش لايت نيز گرفته مي شود . البته ناگفته نماند توليد فرش لايت طرح ترك در نگاره هاي اصيل هم امكان پذير است اما در كل و در حالت عمومي فرش  ترك با نگاره هاي فانتزي غالب خواهد بود .

 


ويژگي فرش طرح ترك
فرش هاي مدرن در شانه و تراكم بسيار بالا توليد نمي شوند و اغلب داراي شانه 700 هستند . يعني در بافت خود تعداد 700 گره عرضي دارند در كل فرش هاي طرح مدرن و فانتزي به علت عدم استفاده از نگاره هاي ريز و پيچ در پيچ حتي اگر در شانه 700 يا 1000 هم توليد شوند زيبايي و جلوه خاصي داشته و عدم ظرافت و ريز باف نبودن در ان ها مشخص نيست . اما فرش لايت طرح ترك به علت داشتن طرحي متفاوت از ساير طرح هاي فانتزي و نياز به ظرافت در شانه و تراكم بالا هم توليد مي شوند . به همين خاطر فرش مدرن طرح ترك از نظر ظرافت به فرش هاي شبه دستبافت شبيه هستند . جالب است بدانيد تراكم اين محصولات تا 2100 گره هم مي رسد .

 
دستگاه بافت فرش مدرن طرح ترك شونهر آلمان است كه بافته هايي در 8 رنگ زمينه اصلي با فناروي بالا و تكنولوژي وز دنيا توليد مي كند .

ابعاد اين محصولات ، كاملا استاندارد بوده و در ابعاد 6 متر ، 9 متر و 12 متر اين محصولات قابل خريد هستند و واقعي و در ابعاد متداول و استاندارد بافته و توليد مي شوند.

عدم پرزدهي و عدم ايجاد آلرژي و حساسيت از مواردي است كه به عنوان مزيت به فرش طرح ترك  نسبت داده مي شود . اين محصولات با وجود آنكه در طيف رنگي شاد و روشن توليد مي شوند اما ضدلك و ضد چروك بوده و در صورت ايجاد لكه و آلودگي آن را نمايان نخواهند كرد . عموما فرش مدرن طرح ترك در طرح هاي برجسته به چشم مي خورند و اين موضوع جذابيت فرش را بيشتر و بيشتر خواهد نمود .


ناگفته نماند كه قيمت فرش ترك با قيمت فرش هاي ماشيني ايراني تفاوتي جزئي داشته و فرش مدرن طرح ترك گران تر از فرش هاي ديگر هستند كه مي تواند اين اختلاف قيمت را از طريق خريد هاي ديجيتال ماركتينگ ، مراحعه به نمايشگاه ها و خريد در دوره هاي آفف و تخفيف مرتفع نمود .

ويژگي بارز فرش ترك  كه خصلت شيك بودن به آنها بخشيده است ، داشتن طرح و رنگ ساده است . عبارت شيك بودن در عين سادگي به معناي واقعي كلمه در فرش مدرن طرح ترك  به چشم مي خورد .

 
چرا فرش ماشيني ترك بخريم

خريد فرش طرح ترك غالبا توسط آن دسته از افرادي انجام مي شود كه علاقمند به داشتن دكوري زيبا و روشن هستند . اگر خانه شما كوچك است و يا اگر از نور كافي برخوردار نيست ، اگر از وسايل لوكس و فانتزي و اشرافي در فضاي خانه استفاده كرده و قصد داريد فرش ماشيني تكميل كننده اين فضا باشد ، اگر در خانه نيازمند آرامش و صميميت هستيد خريد فرش مدرن طرح ترك را از دست ندهيد و آگاه باشيد كه فرش طرح ترك عضو آخر پازل دكوراسيون منزل شماست .


اما هنگام خريد بايد از برند و فروشگاه معتبر خريد نماييد . تكنولوژي توليد فرش ماشيني ترك ، تقريبا نوپا بوده و هنوز آنطور كه بايد و شايد همه توليد كنندگان در آن متخصص نشده اند و تعداد كمي از برند هاي نامي توان توليد فرش طرح ترك در كيفيت بالا ، مرغوبيت بي نظير و زيبايي چشم گير را دارند . همانطور كه مي دانيم خريد از فروشگاه هاي اينترنتي يا ديجيتال ماركتينك مقرون به صرفه ترين و بهترين روش خريد است . پس خريد فرش مدرن طرح ترك به روش اينترنتي در اولويت خواهد بود چراكه در اين روش نيازي به رفتن به فروشگاه و صرف هزينه گزاف براي خريد محصول نداريم و از همه مهم تر با خريد مستقيم از توليد كننده از اصالت محصول مطمئن خواهيم بود .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/7/16 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

ويژگي هاي فرش 9 متري

 فرش 9 متري

فرش يكي از لوازم مهم و تاثير گذار در دكوراسيون منزل شما است .قبل از خريد فرش ماشيني با اصطلاحات متداول فرش بايد آشنا باشيد تا انتخابي مناسب داشته باشيد . هم چنين ويژگي هاي زيادي در هنگام خريد فرش ماشيني در انتخاب شما دخالت دارند مانند شانه فرش ، جنس نخ ، طرح و رنگ فرش و ... . سايز فرش نيز يكي ديگر از عوامل مهم است كه در چيدمان و زيبايي دكوراسيون شما نقش به سزايي دارد . فرش 9 متري يكي از سايزهاي محبوب و متعارف در بين خريداران فرش ماشيني است . در اين مقاله با ويژگي هاي اين متراژ از فرش آشنا خواهيد شد . 

ويژگي هاي فرش 9 متري 

فرش 9 متري از متداول ترين متراژ مورد استفاده فرش ماشيني است . اندازه متوسط و متعارف اين فرش ماشيني آن را  براي هر قسمت از منزل شما مناسب مي كند . ابعاد اين فرش به صورت عرض 2.5 متر و طول 3.5 متري است . فرش با متراژ 9 متر ، قيمت گران تر نسبت به متراژ خود دارند ، دليل اين امر اين است كه دستگاه هاي فرش ماشيني توانايي بافت عرض 3 متر را داند و نيم متر از عرض از فرش ضايعات مي شود و شركت هاي توليدي براي جبران اين خسارت قيمت اين متراژ از فرش را اضافه مي كنند .

آن چه در قيمت اين فرش ماشيني تاثيرگذار است جنس ، شانه و تراكم ، كيفيت الياف به كار رفته در فرش و فاكتور هاي ديگر است .

فرش با متراژ 9 متر در دكوراسيون 

از آن جا كه فرش با متراژ 9 متر اندازه اي متوسط و متعارف دارد در فضاي منازل زياد ديده مي شود . اين كه فرش خود را در چه قسمت از منزل استفاده كنيد ، شانه و جنس فرش نيز تعيين كننده آن خواهد بود .

اين فرش ماشيني براي نشيمن و پذيرايي بسيار مناسب است . البته انتخاب ابعاد فرش بستگي به نوع دكوراسيون شما نيز دارد . در نوع متعارف از چيدمان ، فرش شما چند سانتي متر با لبه ديوار فاصله دارد . اما در دكوراسيون هاي مدرن ممكن است بخشي از كف اتاق بدون فرش باشد .

پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر پذيرايي بزرگي داريد ، به جاي استفاده از سايز هاي بزرگ از فرش ماشيني ، از چندين فرش 9 متري استفاده كنيد .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/15 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

ويژگي هاي فرش گل برجسته

 

فرش ماشيني گل برجسته از تكنولوژي هاي جديد در صنعت فرش ماشيني است كه با ورود خود به عرصه فرش ماشيني طرفداران زيادي را به خود جذب كرده است . تفاوت اين فرش زيبا در اين است كه بر خلاف ساير فرش هاي ماشيني كه تخت بوده و ارتفاع خاب آن در تمام فرش يكسان است ، خاب فرش در برخي نقاط داراي برجستگي است و ارتفاع نخ خاب در برخي گل ها و طرح هاي فرش بلندتر است .

بافت فرش ماشيني گل برجسته به چه صورت است ؟ 

تكنولوژي فرش گل برجسته بر روي فرش هاي 700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه پياده مي شود . اين فرش ماشيني دست آوردي است كه همه توليدكنندگان فرش ماشيني به آن دسترسي نداشته و برخي شركت هاي توليد كننده فرش ماشيني قادر به بافت فرش با گل هاي برجسته هستند . اين فرش هاي ماشيني به صورت هيت ست شده هستند كه خاصيت ضدحساسيت ، مقاوم در برابر شست و شو و حرارت دارند . تفاوت اين فرش ماشيني با فرش ماشيني ساده در نوع چله كشي و نوع خاب آن است . برجستگي هاي فرش در قسمت آهار مشخص مي شوند . براي ايجاد برجستگي در قسمت هاي فرش از چند نوع نخ هايباليك و آكريليك استفاده مي شود. نخ هايباليك در بخش آهار بر اثر حرارت حالت فرو رفتگي پيدا كرده و قسمت هاي برجسته فرش مشخص مي شوند .

مزاياي فرش با گل هاي برجسته 

فرش گل برجسته ظرافت و زيبايي خاصي دارد ، به طوري كه 50 درصد از بازار فرش هاي صادراتي را در اختيار گرفته است . در بافت اين فرش ماشيني از جديد ترين تكنولوژي در بافت فرش ماشيني استفاده مي شود. جلوه و زيبايي اين فرش ماشيني در دكوراسيون شما انكار نشدني است و براي دكوراسيون هاي مدرن و شيك ، فوق العاده اند . ضخامت در بخش هاي برجسته فرش 7 الي 9 ميلي متر است كه به دليل تراكم بالا مي باشد . بالا رفتن تراكم فرش باعث ظرافت و نازك تر شدن فرش مي شود . بافت گل هاي برجسته بر روي فرش بر روي تمام طرح هاي فرش ماشيني قابل اجرا است ، اما استفاده از آن در طرح هاي سننتي و خلوت جلوه زيباتري به همراه دارد . در صورت خريد نمونه هاي باكيفيت از اين فرش ماشيني ظريف و زيبا ، اين فرش ماشيني دوام بالايي برايش ما خواهد داشت .

معايب فرش گل برجسته 

هر محصول در كنار مزايا و ويژگي هاي مثبتي كه دارد داراي ايراد هايي نيز مي تواند باشد . در كنار زيبايي و ظرافت به كار رفته در اين فرش ماشيني زيبا و ظريف نكاتي را بايد در نظر داشته باشبد . اين فرش ماشيني به دليل تفاوت ارتفاع خاب كه در آن وجود دارد ، نظافت و جارو زدن آن سخت تر خواهد بود و زودتر نيز كثيف مي شوند . نظافت و تميز كردن فرش بايد به صورت دقيق و كامل صورت بگيرد ، چرا كه در صورت باقي ماندن گرد و غبار و خرده هاي غذا و كثيفي در آن ، به مرور عمر فرش شما را كوتاه مي كند . هم چنين شست و شوي فرش به صورت غيراصولي باعث از بين رفتن ظاهر و زيبايي فرش مي شود . فرش هاي گل برجسته قيمت نسبتا بالاتري در مقايسه با فرش هاي ساده دارند . 

در آخر اگر قصد خريد فرش ماشيني ل برجسته با كيفيت بالا داريد ، پيشنهاد مي كنيم سري به مجموعه فرش گل برجسته قالي كاشان بزنيد . 

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/3/21 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :

ويژگي هاي فرش زمينه سبز

 

فرش زمينه سبز از رنگ هاي زمينه خاص در فرش كاشان است. اين رنگ زمينه براي دكوراسيون هاي خاص مورد استفاده قرار مي گيرد. اين فرش ماشيني زيبايي و شادابي بي نظير به فضاي منزل شما مي دهد . از آن جا چشم انسان توانايي رنگ سبز را بيشتر از ساير رنگ ها دارد ، به هنگام نگاه كردن به رنگ سبز حس خوشايندي را تجربه مي كنيد . رنگ سبز آرامش خاصي دارد و مي توان گفت آرامشي از جنس طبيعت براي شما به ارمغان مي آورد . به همين دليل رنگ سبز در دكوراسيون منازل محبوبيت خاصي دارد و فرش زمينه سبز با وجود خاص بودن توانسته خريداران زيادي را به خود جذب كند . 

فرش زمينه سبز با چه دكوراسيوني ست مي شود ؟ 


رنگ سبز از رنگ هاي محبوب در بين تمام مردم است . رنگ سبز را مي توان از رنگ هاي خنثي دانست چرا كه از تركيب دو رنگ آبي و زرد مي باشد . به همين دليل اين فرش ماشيني را مي توان در كنار رنگ هاي سرد و رنگ هاي گرم استفاده كرد . حتي استفاده از تون هاي ديگر رنگ سبز نبز در كنار اين فرش ماشيني زيبايي و جلوه خاصي دارد .

يكي از رنگ هايي كه در كنار اين فرش زيبا مي توانيد استفاده كنيد ، رنگ آبي است . كه باعث آرامش هر چه بيشتر در فضاي منزل شما مي شود . هم چنين استفاده از رنگ هاي سرد در كنار اين فرش ماشيني باعث بزرگتر ديده شدن فضاي منزل شما مي شود .

تركيب رنگ زرد در كنار رنگ سبز از تركيب رنگ هاي پرطرفدار است . هم چنين استفاده از رنگ سفيد در كنار رنگ سبز ، از تركيب رنگ هاي بسيار محبوب است . اين تركيب در عين سادگي زيبايي و جلوه فوق العاده اي دارد .

رنگ هاي گرم از جمله رنگ هاي قرمز و نارنجي در كنار اين فرش ماشيني گرما و شادابي بي نظير دارند . اين تركيب زيبا فضايي سرشار از انرژي براي شما به همراه خواهد داشت . هم چنين اين تركيب باعث بيشتر به چشم آمدن اشياي موجود در اتاق شما و دكوراسيون تان مي شود .

رنگ قهوه اي را مي توان از رنگ هاي مكمل در كنار رنگ سبز دانست . اين تركيب فضايي شيك براي شما ايجاد مي كند و تركيب بسيار زيبا براي فضاي پذيرايي شما است .

در كنار فرش زمينه سبز رنگ هاي زيادي را مي توان استفاده كرد و رنگ سبز انعطاف بالايي در تركيب با ساير رنگ ها دارد .

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/3/7 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

فرش كلاريس، نسل جديد فرش هاي ماشيني


فرش كلاريس، نسل جديد فرش ماشيني

فرش كلاريس كاشان ، جديدترين تكنولوژي فرش ماشيني است كه به تازگي راه خود را به بازار فرش ماشيني كاشان باز كرده است. تنوع طرح و نقش، تراكم بالاي رنگ هاي زيبا، شباهت زياد به فرش هاي دستباف و قابليت بالاي سفارشي كردن طرح فرش، از ويژگي هاي منحصر به فرد فرش كلاريس است. با ورود به دنياي فرش كلاريس تجربه متفاوت و جذابي از فرش ماشيني را پيش رو خواهيد داشت.
افزايش ظرفيت توليد فرش ماشيني نسبت به فرش دستباف، باعث كاهش قيمت مي شود و افراد بيشتري را قادر مي سازد كه خانه خود را با طرح ها و نقش هاي زيبا و منحصر به فرد فرش تزيين كنند. به علاوه اينكه صنعت فرش ماشيني روز به روز در حال تنوع و تكامل است. اين ويژگي باعث مي شود با دايره انتخاب وسيعي رو به رو باشيم و در نتيجه با هر مدل چيدمان و دكوراسيون منزل، تعداد قابل توجهي قالي وجود داشته باشد تا ما هر كدام را مطابق با سليقه خود انتخاب كنيم.
در ميان اين تنوع طرح و نقش، فرش كلاريس، با خصوصيات منحصر به فرد خود، دنيايي از تنوع و جذابيت را مقابل ديدگان خريداران فرش ماشيني كاشان نمايان مي كند و به عنوان رقيبي سفت و سخت در مقابل فرش هاي دستباف قد علم مي كند. فرش ماشيني كلاريس، فرشي مختص نسل امروز براي سلايق درجه يك و ناب است. كلاريس از نظر لغوي به معناي خلاق، باصلاحيت و مدرن است و به لحاظ كاربرد در صنعت فرش ماشيني نيز داراي خلاقيت در نسل جديد فرش بوده است.

فرش كلاريس كاشان: تكنولوژي چاپ تصوير بر روي فرش

مهم ترين ويژگي فرش كلاريس نسبت به فرش هاي ديگر، تكنيك توليد آن است. در روش هاي بافت غير كلاريس، فرش با نخ ها و اليافي كه از قبل رنگ شده اند، بافت مي شود. در هنگام بافت، متناسب با طرح و نقشه فرش ماشيني، نخ ها با رنگ هاي مختلف وارد فرآيند بافت مي شوند. ولي در روش بافت كلاريس اينگونه نيست.
در فرش كلاريس، فرش از ابتدا بدون رنگ و سفيد بافت و كامل مي گردد و بعد از آن، طرح و نقشه روي فرش بدون رنگ، چاپ مي شود. مثالي كه مي توان در مورد فرش كلاريس به كار برد، پرينتر هاي رنگي كاغذ است. در هنگام پرينت يك تصوير رنگي، دستگاه پرينتر با توجه به روش چاپ خود، تصوير را با همان طيف رنگي روي كاغذ سفيد چاپ مي كند.
در دستگاه فرش ماشيني كلاريس نيز همينگونه است. هر تصويري از نقشه فرش دستباف گرفته تا تصوير خود شما با استفاده از تكنولوژي فرش كلاريس قابل چاپ بر روي فرش ماشيني است.
فرش كلاريس ، يك فرش 700 شانه با تراكم 2550 است كه همين ميزان شانه پايين، در ضخامت بالاي فرش نقش مهمي دارد و مي توان اين موضوع را در نظر گرفت كه قابليت پا خور بودن را دارد. در نتيجه مي توان در مكان هاي شلوغ و پر رفت و آمد نيز پهن كرد. فرش كلاريس ويژگي هايي دارد كه مي تواند متناسب با آن ويژگي ها، يكي از بهترين اولويت هاي شما در خريد فرش كاشان باشد . البته فرش كلاريس 1200 شانه نيز روانه بازار شده است كه زيبايي بي نظيري به دليل بافت ريز و ظريف به نمايش مي گذارد . 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/2/24 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

فرش گرد و بيضي

 

يكي از اصول مهم در دكوراسيون منزل شما چيدمان فرش در دكوراسيون است . انتخاب شكل فرش مناسب با دكوراسيون تاثير زيادي در زيبايي منزل شما دارد. فرش هاي گرد و بيضي از فرش هاي پرطرفدار در بين محصولات كاشان هستند.  بسياري از مشتري هاي باسليقه فرش كاشان ، علاقه دارند كه مبلمان منزل خود را به صورت گرد بچينند. علاوه بر اينكه برخي از مبلمان ها اساسا براي گرد چيده شدن طراحي شده اند.

اگر از اين دسته افراد هستيد، پيشنهاد مجموعه قالي كاشان اين است كه از فرش هاي گرد و بيضي براي پهن كردن در وسط مبلمان خود استفاده كنيد. مطمئن باشيد از اين كه فرش گرد و بيضي چه جذابيتي به مبلمان و دكوراسيون شما مي بخشد، متعجب خواهيد شد.

فرش گرد و بيضي، فضاهاي با ابعاد غيراستاندارد را مي پوشاند


ممكن است براي شما هم پيش آمده باشد كه فضايي در خانه داشته باشيد كه با هيچ يك از ابعاد استاندارد فرش پوشانده نشود. در اين موارد، اگر فرش مستطيلي بيندازيد كه قسمتي از فضا را پوشانده و قسمتي خالي بماند، نماي زيبايي به فضاي شما نمي دهد.

البته اگر از جمله كساني هستيد كه مي خواهيد به اصطلاح گوش تا گوش خانه را فرش كنيد، مي توانيد فرش با ابعاد دلخواه خود را به مجموعه قالي كاشان سفارش دهيد. مشاوره در جهت انتخاب مناسب ترين فرش براي فضاي شما و تهيه سفارشي فرش مورد نظرتان در كمترين زمان ممكن از ويژگي هاي خريد فرش با اندازه سفارشي از مجموعه قالي كاشان است.

يك راه ديگر براي كساني كه با سيستم كمتر سنتي زندگي مي كنند، براي پوشاندن فضاهايي با ابعاد غيراستاندارد، همان طور كه گفتيم، استفاده از فرش گرد و بيضي است. تفاوت فاصله ديوارها از طرفين فرش، در فضاهايي كه از فرش گرد و بيضي استفاده مي كنند، چندان به چشم نمي آيد. همين ويژگي، اين فرش ها را براي فضاهاي با ابعاد غيراستاندارد، مناسب تر مي كند.

اين ويژگي مثبت در فضاهايي كه به شكل مستطيل يا مربع نيستند، بيشتر به چشم مي آيد. هرچند شما در اين موارد هم مي توانيد با سفارش فرش يكپارچه از مجموعه قالي كاشان، كل فضا را به صورت گوش تا گوش فرش كنيد، اما فرش گرد و بيضي هم انتخاب مناسبي براي چنين فضاهايي است.

توجه داشته باشيد كه در هر دو مورد، اين كه شما كدام راهكار را انتخاب كنيد، بستگي به سبك زندگي و سليقه شما دارد و هيچ كدام از راهكارها (فرش سفارشي يا فرش گرد) نسبت به ديگري برتري ندارد.

فرش گرد و بيضي، متفاوت و به روز


حتما با ما هم عقيده هستيد كه فرش گرد و بيضي، نسبت به شكل مستطيلي فرش، به روز تر است. بنابراين، اين فرش هاي زيبا، چه فضاي خانه شما شرايط خاصي داشته باشد، يا خير، خانه شما را شيك و امروزي مي كند.

حتي اگر از آن دسته از افرادي هستيد كه تمام خانه را فرش كردن، مناسب سبك زندگي شما است، باز هم مي توانيد از فرش هاي گرد و بيضي استفاده كنيد. كافي است كف اتاق مورد نظر خود را موكت كنيد و در وسط آن يك فرش گرد زيبا و چشم نواز پهن كنيد.

پيش از خريد فرش گرد و بيضي به نكات زير توجه نماييد

مسئله اي كه بايد در نظر گرفت، اين است كه براي تمامي طرح هاي فرش ماشيني كاشان، فرش گرد و بيضي وجود ندارد. اما جاي نگراني نيست. اگر فرشي مستطيلي شكلي را براي فضاي خانه خود انتخاب كرده ايد و حالا مي خواهيد يك فرش گرد هماهنگ با آن سفارش دهيد، با مجموعه قالي كاشان در ميان بگذاريد.

اين مجموعه، فرش سفارشي شما را در صورت نياز طراحي مي كند و مي بافد. اگر كمي خوش شانس باشيد، اين طرح پيش از اين توسط ديگر مشتري هاي وفادار قالي كاشان سفارش داده شده و طراحي آن موجود است كه اين امر مي تواند در زمان و هزينه شما صرفه جويي كند.

هم اكنون فرش مورد نظر خود را به ما سفارش دهيد تا ما دست به كار شويم. مجموعه قالي كاشان آرزو دارد بهترين خاطره را از خريد اينترنتي فرش براي شما خريدار محترم و مشكل پسند بسازد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/2/10 ساعت: ۰۸ توسط:bestcarpet :

فرش مدرن و فانتزي

فرش مدرن و فانتزي


فرش فانتزي و مدرن بسيار خاص هستند و نقطه مقابل فرش هاي سنتي هستند. فرش هاي مدرن ، سراسر رنگ و زيباييي هستند و از طراحي خاص و منحصر به فرد برخوردارند. طراحي زيبا در اين نوع فرش ها فضايي متفاوت در منزل شما به وجود خواهد آورد . فرش مدرن همان طور كه از اسمش پيدسات مناسب فضاهايي با دكوراسيون مدرن است اگر عناصر دكوراسيون شما داراي رنگ هاي محدود و انتخاب شده هستند، فرش مدرن و فانتزي كه با رنگ عناصر محيطي شما هماهنگ باشد، مي تواند انتخاب مناسبي براي فضاي مورد نظر شما باشد . 

كابرد ديگر اين فرش ها در محيط كاري است كه فضايي مدرن با وسايل جديد و مدرن دارند. با خواندن مطلب زير با فرش مدرن و فانتزي بيشتر آشنا شويد.

فرش مدرن و فانتزي، انتخابي مقرون به صرفه


در بيشتر فرش هاي مدرن، طرح هاي فرش برخلاف فرش هاي سنتي داري نقوش ريزي نيستند. اين ويژگي باعث مي شود كه در بافت فرش مدرن، نيازي به استفاده از تراكم بالا و تكنولوژي هاي جديد فرش ماشيني نباشد.

اگر به دنبال فرش ارزان مثلا در اتاق خواب خود يا در محل كارتان هستيد، فرشي كه با صرف هزينه اندك، فضاي شما را زيبا و به روز كند، فرش مدرن و فانتزي انتخاب مناسبي براي شما است.

جنس نخ بدون پرز و حساسيت در فرش مدرن


يكي ديگر از ويژگي هايي كه براي برخي از خريداران بسيار مهم است، جنس نخ خاب فرش است. در فرش هاي مدرن كاشان، نخ خاب معمولا از جنس پلي اوژن يا پلي پروپيلن است. ويژگي بارز اين جنس هاي نخ، بدون پرز و بدون حساسيت بودن آن ها است.

البته در نخ هاي آكرليك هيت ست شده هم تلاش شده است كه پرزدهي فرش كاهش پيدا كند. اما اين فرش ها كم و بيش در ماه هاي اول استفاده پرز مي دهند. اين درحالي است كه فرش هاي با جنس نخ خاب پلي پروپيلن و پلي اوژن از همان ابتدا بدون پرز هستند و براي افراد حساس مناسب ترند.

پيش از خريد فرش مدرن و فانتزي كاشان به اين نكته توجه نماييد


در بالا به اين نكته اشاره كرديم كه نخ خاب مورد استفاده در فرش هاي مدرن، بدون پرز و حساسيت است. اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه دوام و كيفيت نخ آكرليك هيت ست شده، نسبت به نخ هاي پلي اوژن و پلي پروپيلن بيشتر است.

با اين وجود قالي كاشان فرش مدرن را با بهترين جنس و با ضمانت به شما تحويل مي دهد. با بازديد از گالري فرش مدرن قالي كاشان ، مجموعه اي از زيباترين فرش هاي مدرن و فانتزي با بهترين كيفيت را براي خود سفارش دهيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/2/3 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

فرش 1500 شانه كاشان

ريزبافتي و زيبايي فرش 1500 شانه كاشان، هر خريداري را شيفته خود مي كند. تراكم بالاي اين فرش هاي زيبا، آن ها را شبيه به تابلوهاي نقاشي كه البته با نخ بافته شده اند، كرده است. اين ويژگي فوق العاده و شگفت انگيز فرش ماشيني 1500 شانه كاشان، توليدكنندگان را ترغيب كرده است كه طرح هاي زيبا و ماندگار فرش دستباف ايراني را بر روي فرش هاي 1500 شانه ببافند. اين را از ما بپذيريد كه فرش 1500 شانه از نظر ظرافت و زيبايي، رقيب سرسختي براي فرش هاي دستباف هستند.

اگر طرفدار پر و پا قرص نقش و نگار هاي ريزبافت فرش هستيد و دوست داريد دنياي رنگين فرش زير پاي خود را واقعي تر و جذاب تر كنيد، سراغ فرش 1500 شانه كاشان را از مجموعه قالي كاشان بگيريد. اما پيش از آن بياييد با هم نگاهي به ويژگي هاي فرش 1500 شانه كاشان بيندازيم. اين اطلاعات به شما كمك خواهد كرد كه انتخاب بهتري در خريد فرش خود داشته باشيد.

فرش 1500 شانه چه ويژگي هايي دارد؟

فرش 1500 شانه از جديد ترين تكنولوژي در بافت فرش استفاده مي كند و فرشي ريزبافت تر از فرش 1500 شانه در بازار پيدا نخواهيد كرد.  توليد كنندگان كمي به توليد فرش ماشيني پرداخته اند و تنها توليد كنندگاني به توليد اين محصول مي پردازند كه كيفيت فرش آنها زبازد خا و عام است. 

فرش 1500 شانه داراي تراكم 4500 است. براي اين كه بدانيد شانه و تراكم چه تفاوتي با هم دارند و چگونه بايد شانه و تراكم يك فرش را تشخيص داد، مقاله راهنماي جامع خريد فرش ماشيني را در آكادمي فرش مجموعه قالي كاشان مطالعه نماييد تا فرش 1500 شانه واقعي را از فروشنده تحويل بگيريد. 

نخ خاب فرش 1500 شانه، به دليل تراكم بالايي كه دارد، بايد حتي المقدور نازك باشد، بنابراين از جنس نخ نازك و لطيف براي بافت فرش 1500 شانه استفاده مي شود. فرش 1500 شانه توليد يك شركت معتبر، داراي نخ خاب با كيفيت ممتاز و درجه يك است كه آن را به يك فرش خوب و باكيفيت و ماندگار تبديل مي كند.

نخ تار و نخ پود در فرش 1500 شانه از جنس پنبه است كه باعث مي شود، فرش انعطاف پذيري خوبي داشته باشد. به اين مفهوم كه اگر فرش را تا بزنيد، اين فرش به راحتي پس از باز شدن، شكل و ظاهر اوليه خود را به دست مي آورد و به اصطلاح شكسته نمي شود. براي آن كه بدانيد نخ تار و نخ پود در فرش ماشيني چه نقشي دارند، مقاله آموزشي ما را در آكادمي فرش مطالعه نماييد.

به دليل ويژگي هاي ممتاز كه گفته شد، فرش 1500 شانه كاشان، داراي بيشترين قيمت فرش ماشيني در بين فرش هاي با تراكم مختلف است. مي توانيد اين فرش هاي زيبا را از مجموعه قالي كاشان، با كمترين قيمت و بدون واسطه از كارخانه تهيه كنيد.

پيش از خريد فرش 1500 شانه نكات زير را در نظر داشته باشيد

همانطور كه در بخش قبل بيان كرديم، نخ خاب فرش 1500 شانه، از لطيف ترين و نازك ترين جنس نخ خاب در بافت فرش ماشيني است. همين ويژگي باعث مي شود كه ارتفاع نخ خاب در اين نوع فرش، كمتر از ديگر فرش ها با تراكم پايين تر در نظر گرفته شود. دليل اين كار اين است كه نخ هاي نازك، اگر با ارتفاع زياد در نظر گرفته شوند، چون ايستايي نخ هاي كلفت تر را ندارند، در هم مي روند و طرح فرش را به زيبايي نشان نمي دهند.

بنابراين در هنگام خريد فرش 1500 شانه، بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه اين فرش مثلا به اندازه فرش هاي 700 شانه، براي نشستن يا دراز كشيدن، نرم نيستند. البته اين بستگي مستقيم به سبك زندگي شما دارد كه آيا با فرش 1500 شانه در منزل خود راحت هستيد يا خير.

نكته ديگري كه بايد در نظر گرفت، اين است كه پيش از مشاهده گالري فرش هاي 1500 شانه مجموعه قالي كاشان، به بودجه اي كه براي خريد فرش در نظر گرفته ايد، توجه كنيد. بسياري از خريداران، پس از مشاهده فرش هاي 1500 شانه بسيار مجذوب مي شوند و ديگر نمي توانند بين فرش هاي با شانه پايين تر، فرش مورد نظر خود را انتخاب كنند. پس با آگاهي از اين كه قيمت فرش 1500 شانه تقريبا يك و نيم تا دو برابر فرش 1200 شانه است، اگر نمي خواهيد به اين اندازه براي فرش خانه هزينه كنيد، به سراغ انتخاب فرش 1500 شانه نرويد.

اگر با در نظر گرفتن تمام اين نكات، قصد داريد فضاي اطراف خود را با زيبا ترين و چشم نواز ترين نوع فرش ماشيني موجود در بازار تزيين كنيد، همين الان دست به كار شويد و با سفارش دادن يك فرش 1500 شانه منحصر به فرد از مجموعه قالي كاشان، اين فرش زيبا را كه مستقيم از درب كارخانه و بدون واسطه براي شما ارسال مي شود، در كمترين زمان ممكن و با صرف كمترين هزينه ممكن درب منزل خود تحويل بگيريد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/11/16 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :